Trening for voksne

Trenger du eller noen du kjenner en boost til å komme i gang og holde treningen vedlike? Kom og finn motivasjonen og inspirasjon sammen med andre gjennom kommunens frisklivssentral.

Hva tilbyr vi?

Vi tilbyr gruppetimer i balansetrening, styrketrening og trening for gravide i Vegårsheihallen.

Timene vil holdes av den kommunale fysioterapeut, og legges opp slik at deltakere enkelt kan tilpasse treningen til sitt nivå, og vil derfor egne seg til de fleste.

Hvem kan benytte tilbudet?

Det er per når tre ulike tilbud rettet mot ulike grupper (se tabell nedenfor).

Tidspunkt for treningene

Treningstilbud for voksne
Dag Tidspunkt Trening
Fredager kl 10:45 - 11:45 Styrketrening
Mandager Kl. 11:15- 12:15 Balansetrening for 60+
Avtales med jordmor Avtales med jordmor Trening for gravide

Påmelding

Spørsmål og påmelding sendes per e-post til Oda.Strand.Mindrebo@vegarshei.kommune.no eller melding til 468 21 855. Skriv gjerne ditt navn og hvilke time du vil melde deg på.

Gjelder det trening for gravide kontakter du jordmor vigdis.moripen@vegarshei.kommune.no eller tlf. 950 02 597

Nærmere informasjon om oppmøte blir sendt ut til alle påmeldte i forkant av treningene.

Kostnader?

Tilbudet er gratis.